Unheard Gamers Community
Please Login or Register a free account.

Do so, and become part of the fastest growing community! Getting acces to more than what you see here!

Good job Universal!!!!

Go down

Good job Universal!!!!

Post by Ouchiieee on Sat Jan 02, 2010 11:54 am

i am soooo proud of you all!!!!


___________________





Ouchiieee


Posts : 1978
Location : Dordrecht
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Natsuke on Sat Jan 02, 2010 7:15 pm

sexy

___________________
+Rep me , Thanks Very Happy


http://myanimelist.net/animelist/Natsuke
avatar
Natsuke

Posts : 725
Location : Stalybridge / Manchester / England
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • Counter Strike Source


View user profile https://www.youtube.com/iSpuffy

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Dwight on Sun Jan 03, 2010 7:00 am

see that win % ????

Gna gna <3 awesome rank guys!

___________________
avatar
Dwight

Posts : 2748
Location : There where the sun shines!
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile http://www.unheardgamers.com

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by zihenroy on Sat Jan 09, 2010 2:20 am

win % is bad, i had a chat with Draculio about players who is allowed to cw and who's not, he told me that most of ppl in Uni break that rule and still cw, cuz of them we're not first >.< i told him to kick those mf.. but rly if they break rules, are they rly good pplz? =[
if only cw allowed ppl would cw then we would be first Razz lol
avatar
zihenroy

Posts : 48
Location : Estonia

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Dwight on Sat Jan 09, 2010 3:02 am

We would be ranked in the op 10... I agree.

Would it be wise to create a list with people in an ORDER who can ClanWar?

Natsuke on top. Followed by...

___________________
avatar
Dwight

Posts : 2748
Location : There where the sun shines!
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile http://www.unheardgamers.com

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by zihenroy on Sat Jan 09, 2010 4:43 am

yeah :/ would be great if she'd make CW LIST.
look at the win% its cuz of those randomies who cw Q_Q Razz
avatar
zihenroy

Posts : 48
Location : Estonia

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by BrokenSoul on Sat Jan 09, 2010 5:17 am

Good teacher never calls his students trash...
avatar
BrokenSoul


Posts : 58
Location : Estonia

View user profile https://www.youtube.com/user/brokensoul55

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by zihenroy on Sat Jan 09, 2010 5:30 am

im not teacher anymore, im Gunz Guru - Double G.
i was teacher like 2.5 years ago x.x
avatar
zihenroy

Posts : 48
Location : Estonia

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by BrokenSoul on Sat Jan 09, 2010 5:40 am

nvm that, it was just a quote from GTO "Great Teacher Onizuka" Lol Very Happy
avatar
BrokenSoul


Posts : 58
Location : Estonia

View user profile https://www.youtube.com/user/brokensoul55

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by zihenroy on Sat Jan 09, 2010 9:49 am

ooo Razz
avatar
zihenroy

Posts : 48
Location : Estonia

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Dwight on Sat Jan 09, 2010 10:00 am

lol...

I am still being thought. I know that I am not the best player in Gunz... But I know I can get better everyday. Hell, I can't even TBF straight, while I can do the 2 hits in 1 jump without a block lawl...

That's my motivation to go on: never stop until I am the best.

___________________
avatar
Dwight

Posts : 2748
Location : There where the sun shines!
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile http://www.unheardgamers.com

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by BrokenSoul on Sat Jan 09, 2010 10:24 am

I could get better if i had better pc...
Like a lot better...
Damn you FPS lag! Mad
avatar
BrokenSoul


Posts : 58
Location : Estonia

View user profile https://www.youtube.com/user/brokensoul55

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Caslife on Sat Jan 09, 2010 12:25 pm

Well Good Luck
avatar
Caslife

Posts : 7
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by zihenroy on Sat Jan 09, 2010 12:39 pm

wow Drac o.o we share same motivation lol!
avatar
zihenroy

Posts : 48
Location : Estonia

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Shark on Tue Jan 12, 2010 2:11 pm

XMAS DAY , BOXING DAY , FTW,

kyoris 28 years old!!!! he told me honestly no shit!!

Shark


Posts : 129
Location : Manchester

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by zihenroy on Tue Jan 12, 2010 2:59 pm

thats off topic man Razz no shit!!
avatar
zihenroy

Posts : 48
Location : Estonia

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Shark on Tue Jan 12, 2010 3:39 pm

lol nah ,,, we got that score near the time of xmas to end of dec Very Happy

and this is the time when kyori told us the truth about his identity xDDD

Shark


Posts : 129
Location : Manchester

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Natsuke on Tue Jan 12, 2010 4:16 pm

ROFL HON so modest
Kyori actually said he was 32

___________________
+Rep me , Thanks Very Happy


http://myanimelist.net/animelist/Natsuke
avatar
Natsuke

Posts : 725
Location : Stalybridge / Manchester / England
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • Counter Strike Source


View user profile https://www.youtube.com/iSpuffy

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Kyori on Tue Jan 12, 2010 11:57 pm

What the fok is going on here D:

hon stfu u short chinese boy

ye all love me anyways ):


Last edited by Kyori on Wed Jan 20, 2010 2:29 pm; edited 1 time in total
avatar
Kyori


Posts : 43
Location : Finland

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Dwight on Wed Jan 13, 2010 12:31 am

so how old are you?

___________________
avatar
Dwight

Posts : 2748
Location : There where the sun shines!
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile http://www.unheardgamers.com

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Seiysuke on Wed Jan 13, 2010 1:13 am

lol! at least hes good to kids guys! Razz

Kyori <3
avatar
Seiysuke


Posts : 87
Location : Brighton, England
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Kyori on Wed Jan 13, 2010 7:49 am

am 18 ): hon just has these... dreams of me that i cant help to undrestand
avatar
Kyori


Posts : 43
Location : Finland

View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Ouchiieee on Wed Jan 13, 2010 12:12 pm

ewww hon you dirty little boy.... ( hmm maybe he dreams about kyori saying that to him ?? Razz )

___________________





Ouchiieee


Posts : 1978
Location : Dordrecht
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Dwight on Wed Jan 13, 2010 3:02 pm

You guys really are hopeless..

___________________
avatar
Dwight

Posts : 2748
Location : There where the sun shines!
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile http://www.unheardgamers.com

Back to top Go down

Re: Good job Universal!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum