Unheard Gamers Community
Please Login or Register a free account.

Do so, and become part of the fastest growing community! Getting acces to more than what you see here!

Kicked Icewings

Go down

Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Wed Jul 07, 2010 5:23 am

At last but not least. I FINALLY have something to catch him on.. Took a while but oke. He got kicked for the following reasons:
* Ego'ing people;
* Disrespecting


Well i gotta work in some minutes. So the ss's will follow.



-Hiro
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by yawn on Wed Jul 07, 2010 5:56 am

Aw .

No comments for this >.>'

___________________




yawn
yawn


Posts : 895
Location : Road to Nowhere .
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape
  • Counter Strike Source


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hugo on Wed Jul 07, 2010 6:00 am

IceWings was cool man shouldnt of kicked .. lolz

___________________
Hugo
Hugo

Posts : 1561
Location : Figueira da Foz , Portugal
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • RuneScape


View user profile http://www.unheardgamers.com

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Wed Jul 07, 2010 10:30 am

That Imagehost.org fucksite isn't working....






Screenshots talk for themself.
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Rin Saya on Wed Jul 07, 2010 10:44 am

LOL, but still Sunny beats him in ego contest. Tho Sunny makes a fool out of himself everytime he talks, how can't he see he just look stupid talking like that? But yea icewing's ping bothers me >.>
Rin Saya
Rin Saya

Posts : 226
Location : Somewhere on Earth.
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Wed Jul 07, 2010 10:54 am

It does to me also(And many more >.>)

And Sunny. He's just freaking funny xD He has some kind of downsyndrome i think?
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Rin Saya on Wed Jul 07, 2010 11:03 am

Whenever you kill him he gets all hype and become a keyboard warrior, like I GOTTA TYPE FAST SO HE CAN SEE BEFORE HIS DUEL STARTS!!!!!!!
Rin Saya
Rin Saya

Posts : 226
Location : Somewhere on Earth.
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Wed Jul 07, 2010 11:26 am

LOOOOOOOOOL.
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Rin Saya on Wed Jul 07, 2010 11:27 am

I ain't kidding, he did that twice. the 2 times i dropped him. And the worse part is he takes credits of other players in the room killing me.
Rin Saya
Rin Saya

Posts : 226
Location : Somewhere on Earth.
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Wed Jul 07, 2010 11:31 am

Yes duh. If he ego's just call him Zach. He'll be like(As usual COPYCAT):
''LOL EZ 20-0 BRAINDEAD(COPYCAT LOLOLOL) KID LOL YOUR UGLY SLUT MUTTER SUCKS'' and so on.

Overall he could be a decent player. But his downsyndrome just ruins it QQ
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by icewings on Thu Jul 08, 2010 3:53 am

lol ur both so funny i raped u bith on 1v1..wanna agian or u scary?
and who talks Hiro u are ego to all even to calmmats

icewings

Posts : 7
Location : its funny
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Thu Jul 08, 2010 5:53 am

You gotta do something about your grammar.
Sure, make a room tonight when i am back from work.
And when did you raped me in a 1v1 ? XD I 1v1'd 3 people since i name changed to Hirosumi. 2 wins, 1 lose.

''and who talks hiro u are ego to all even to calmmats'' Then you should ss'd it and posted it. Like this you only ashame yourself.
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by icewings on Thu Jul 08, 2010 6:12 am

lol... i dont care about my grammar- got it?
u know its interesting how when we alone u ego and OPS here u dont

many players said me that u ego to them so stop avoid plz ur more boring like that.





icewings

Posts : 7
Location : its funny
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Natsuke on Thu Jul 08, 2010 6:17 am

Egoing has been part of GunZ for a long time now. Deal with it.

However if the clan rules stated : No Ego, then icewings was kicked for the right reasons ^_^?

___________________
+Rep me , Thanks Very Happy


http://myanimelist.net/animelist/Natsuke
Natsuke
Natsuke

Posts : 725
Location : Stalybridge / Manchester / England
This is what I play :
  • IJJI Gunz
  • Counter Strike Source


View user profile https://www.youtube.com/iSpuffy

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by icewings on Thu Jul 08, 2010 6:26 am

nah i didnt ego. Hiro jsut hate me cuz i own him..
and waht u said about the ruls? lol if its like that Hiro sould get already a kick from the clan

icewings

Posts : 7
Location : its funny
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Rin Saya on Thu Jul 08, 2010 7:05 am

icewings wrote:lol ur both so funny i raped u bith on 1v1..wanna agian or u scary?
and who talks Hiro u are ego to all even to calmmats

Say again?
Rin Saya
Rin Saya

Posts : 226
Location : Somewhere on Earth.
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Hirosumi on Thu Jul 08, 2010 8:15 am

First of all. Gunz is a game which ''let off steam''. On the forum(s) i am much more myself.
And the part of you owning me? Serious, what are you trying to prove? If i can speak freely;

You're some random easy guy who has a BIG lack of skills. And you got such a fucking jew ping. You're like all those ego randoms on gunz. Mainly ''INTERNET gangsters''.

Afterall you should've ss'd the part were u was ''owning'' me LOL.
As i said before: ''Sure, make a room tonight''.

Now. I am speaking for myself, not the clan or any other. And maybe i aint the right person to say this but,
Don't come here again at this UGC forum. You're only ashaming your self badly.

And as Natsuke said. I WAS/AM right to kick you. I backed myself up by making screenshots about yourself. My point is proven.

-Hiro

Topic locked.
Hirosumi
Hirosumi


Posts : 318
Location : www.keezmovies.com
This is what I play :
  • IJJI Gunz


View user profile

Back to top Go down

Re: Kicked Icewings

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum